תנו לגוף שלכם להיטען בלילה

פעם 
לפני אלפיים שנה,

היינו ישנים כשהשמש שקעה ואחרי זה הגיעה האש ואחרי זה הגיע החשמל ואחרי זה

הגיעו הריאליטי, סדרות ופייסבוק אז השינה התקצרה…

 

איפה השינה ברשימת סדרי העדיפות שלכם?
אם לא ב-5 המקומות הראשונים, אז אל תתלוננו שאתם גמורים אחר הצהריים, עייפים כל היום, עצבניים ולחוצים.
לסלולרי שלכם אתם ממלאים את הסוללה כל לילה ויש לכם מטען באוטו. למה?
כי הוא לא עובד אם הסוללה שלו ריקה.
אז למה הגוף שלכם לא מתמלא 7-8 שעות בלילה? למה אתם לא הולכים לישון בשעה 22:30 -23:00?
לילדים אתם אומרים שלא בריא לא לישון ולעצמכם אתם קובעים משימות ללילה, או מסתכלים בטלוויזיה עד מאוחר כדי לא לחשוב על מחר.
ואגב, המחשבות האלה הן אלה שגם גורמות לכם להתעורר בלילה.

 

זה מה שאני מציעה
אם התעוררתם פתאום, פשוט תסתובבו לצד השני ותתרכזו בכאן ועכשיו במיטה ובריח של הכרית

ובחום של השמיכה ותחשבו על מה אתם רוצים לחלום – משהו יפה ומרגיע.

אני אישית חושבת על יער עם עצים גדולים ואדמה רכה רכה ואני נרדמת תוך 25 שניות 🙂

ואת הרשימות של "מה נעשה מחר" מומלץ לעשות בערב, כל יום לפני השינה

או אפילו אחרי ארוחת הערב ולנקות את המחשבות!

תנו לגוף שלכם להטעין את עצמו בלילה!