5 טיפים לאכילה ושתייה בחורף

בחורף לא בא לנו לאכול ירקות טריים…כי הם מקררים את הגוף…אז במקום זה אנחנו אוכלים שטויות
אז מה אפשר לעשות?
1. לאכול הרבה יותר מרקים – אפשר פשוט להכין כל יומיים מרק שונה ולשים אותו במקרר. אפשר לאכול מנה כארוחת ערב או ארוחת ביניים – אם תמיד יש לנו סיר מרק במקרר, תמיד יש לנו משהו חם ומזין לאכול. מומלץ: להוסיף מחממים כמו רוזמרין, כורכום, פלפל שחור, ג'ינג'ר, קינמון
2. כדאי לקחת מגוון של ירקות שורש, לחתוך לחתיכות גדולות ולשים על נייר אפייה בלי שמן. לאפות בהתאם למה שמתאים. אם זה לא רך מדי – אפשר לאכול ביד, פינגר פוד, כמו חטיף. אם זה יותר רך – ולמשל הכנסתם לזה גם בטטה – פשוט מוציאים כמות לצלוחית ואוכלים.
מנה של ירקות שורש, יכולה להיות תוספת לארוחת צהריים, או כארוחת ביניים. יש בזה מעט קלוריות (אם לא שמתם שמן).
אם ברצונכם לשים שמן, קחו בחשבון שיש בזה יותר קלוריות.
3. אני אוהבת להכין חליטות בכמות גדולה מראש ולשמור בקנקן זכוכית. בכל פעם שמתחשקת כוס, אפשר פשוט לחמם במיקרו ולשתות.
אני ממליצה לא לשים בזה סוכר אלא צמחים מתקתקים – מקל קינמון, עלי סטיביה (אפשר לקנות בבית טבע), קמומיל (הפרחים עצמם), פרחי קלנדולה. שימו לב שלכל הצמחים ששמים בחליטות יש גם תכונות מרפאות אז יש כאן ערך מוסף גדול!
4. כדאי לדאוג לאכול רק ארוחה "קרה" אחת ביום ושאר הארוחות חמות – מרק, ירקות מבושלים, דייסה, אוכל חם ומבושל.
5. אם אתם רגילים לשתות שייקים בבוקר – חלבונים ופירות וכו' – כדאי להוציא את המצרכים כחצי שעה-שעה לפני ההכנה וכך הוא יצא בטמפרטורה נעימה ולא קפוא או קר.
אני מוציאה את הכל לפני שאני יוצאת לעשות ספורט ואני מכינה אותו אחרי.

חורף נעים וחמים
סילבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *